The Weeknd vorbeste despre viitorul sau album

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Vedeta incontestabila a anului 2020, The Weeknd a facut furori cu albumul intitulat After Hours si cu hitul Blinding Lights. Intr-un interviu acordat la sfarsit de an 2020, cantaretul de origine canadiana a declarat ca viitorul sau album va fi inspirat de pandemie si de miscarea Black Lives Matter.

The Weeknd se gandeste deja la viitor. In timp ce a marcat anul 2020 cu albumul sau After Hours, vandut in peste 3 milioane de exemplare in intreaga lume, cantaretul Canadian se gandeste deja la un viitor album, la care se pare ca a inceput deja sa lucreze. Intr-un interviu acordat la sfarsit de an 2020, The Weeknd a declarat ca pandemia actuala, care a provocat amanarea turneului sau mondial pentru sfarsit de an 2021, i-a permis sa isi concentereze atentia asupra noilor proiecte. S-a simtit mai inspirat si mai creativ in timpul pandemiei.

Un album viitor in culori sociale?
The Weeknd a facut bilantul unui deceniu fructuos, inceput in anul 2011, cu primele sale trei mixtapes. Cantaretul este de parere ca albumul After Hours este piesa artistica perfecta pentru a demonstra ca isi merita locul in aceasta industrie muzicala. De mai multe luni deja cantaretul a declarat ca lucreaza la un nou album care va fi gata odata cu incheierea perioadei de izolare. A mai spus ca se simte vinovat doar pentru faptul ca a vrut sa isi depaseasca ultimul album lansat. Si ca albumul sau viitor va fi inspirat de pandemia si de miscarea Black Lives Matter.

Stiai ca, chiar daca artistul are cateva milioane de urmaritori pe Instagram el nu urmareste pe…absolut nimeni? Unul din cele mai ciudate mesaje postate de acesta este urmatorul: Cand se termina toamna? Sunt doar curios putin…fanii interpretand acest mesaj drept o referire la toamna din piesele sale.

Iarna este cam pe la jumatate, asa ca The Weeknd hai cu albumul nou!

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.