Kaufland este un lant de supermarketuri ce pune in primul rand accentul pe profesionalism si produse de calitate superioare. Nu e de mirare acest fapt avand in vedere locul de infiintare a acestor magazine, Germania. Profesionalismul angajatilor Kaufland s-a tradus in 2012 prin faptul ca lantul de magazine Kaufland a ocupat locul 1 in ceea ce priveste segmentul de vanzari cu amanuntul, depasind astfel un alt mare lant de magazine din Romania, Metro. De remarcat faptul ca acest lucru se intampla la numai 6 ani de cand Kaufland a intrat pe piata din Romania, iar Metro era vazut ca un lant de magazine imbatabil.
Aceasta depasire in ceea ce priveste vanzarile se datoreaza in primul rand profesionalismului si respectului fata de proprii clienti, dar si prin faptul ca cei de la Kaufland au tot timpul produse cu reduceri de pret, pentru ca oricine intra in magazin sa aiba posibilitatea sa faca economii consistente.
Aceste promotii se regasesc tot timpul intr-un catalog Kaufland unde sunt mentionate reducerile la produse pe o saptamana sau doua saptamani, in functie de dorinta magazinelor. Aceste cataloage cu reduceri sunt impartite in fiecare saptamana la casele posibililor clienti. Faptul ca un anagajat al Kaufland merge din usa in usa in orice oras din tara si imparte aceste cataloage, este un mare plus pentru cei de la Kaufland. Astfel, clientii Kaufland afla care sunt produsele cu reduceri de pret pentru saptamaa respectiva si isi vor intocmi lista de cumparaturi in functie de produsele pe care le gasesc in catalog si care sunt la reducere. Astfel, daca lista este una relativ mare, atunci si suma economisita va fi una pe masura. Iar bucuria de a cumpara de la Kaufland se regaseste si in buzunar.
In plus, un alt mare avantaj si prin intermediul caruia cei de la Kaufland castiga clienti este faptul ca isi aduc la cunostinta cu privire la reducerile din magazin pana si locuitorii din zonele rurale. La fel cum in fiecare saptamana angajatii Kaufland impart din usa in usa pliante pentru locuitorii de la oras, exact aceeasi metoda se aplica si pentru clientii de la sat. Acestia fiind persoane care dramuiesc foarte bine bugetul, analizeaza foarte bine catalogul cu promotii si isi incropesc o lista mai mare cu produse pentru a economisi o suma cat mai mare.
Dar catalogul cu promotii nu se gaseste doar in format clasic, de hartie, ci se gaseste si in format electronic. Anume, pentru a castiga si mai multi clienti, cei de la Kaufland distribuie prin intermediul internetului cataloage online ori de cate ori apar si cataloagele clasice cu produse la promotie. Practic, varianta catalogului clasic se regaseste si in format electronic, pentru ca toti cei care nu intra in posesia unui catalog clasic sa aiba posibilitatea sa analizeze din fata monitorului, stand pe un scaun de birou confortabil, promotiile si reducerile de pret care se regasesc in magazinele Kaufland.
Asadar, Kaufland este lantul de magazine online care a inteles importanta cataloagelor de promotii, le imparte in toate orasele si zonele rurale in care au cel putin un magazin deschis. In plus, are si varianta online a acestor cataloage. Si astfel a devenit numarul 1 in vazari.