Cum sa-ti cresti vanzarile cu ajutorul unor tehnici simple

Pentru orice companie, dezvoltarea portofoliului de clienti si maximizarea vanzarilor reprezinta unul dintre obiectivele principale. Pentru a face acest lucru, pot fi puse in aplicare mai multe strategii de marketing, cum ar fi publicitate, telefon, prospectare prin e-mail… Exista, totusi, tehnici foarte simple care pot fi adoptate pentru a maximiza vanzarile. Iata cateva sfaturi utile si practice pentru a le creste si a-ti pastra clientii.

Nu rata niciodata ocazia de a vorbi despre afacerea ta

Toate ocaziile sunt bune pentru a vorbi despre compania ta in lumea profesionala dar si in timpul calatoriilor tale sau in timpul unei mese cu prietenii. Ai grija sa nu vorbesti prea mult despre asta, pentru ca risti sa-i plictisesti pe cei din jur. Poti face acest lucru cu un discurs bine pregatit, cu anecdote amuzante, care te vor ajuta sa iti prezenti afacerea foarte rapid.

Dedica timp in fiecare zi

Pentru efecte pe termen lung, trebuie sa faci in mod regulat eforturi de vanzari si marketing. Nu ezitati sa evadezi din toate urgentele vietii de zi cu zi si sa dedici cateva ore in fiecare zi imbunatatirii instrumentelor comerciale: brosuri, mailing-uri etc.

Cunoaste motivele pentru care clientii cumpara produsele tale si nu pe cele ale concurentilor

Pentru a imbunatati vanzarile, nu este nimic mai bun decat sa stii care iti sunt punctele forte, atuurile sau chiar avantajul competitiv. Modifica instrumentele de marketing in functie de raspunsurile pe care le vei avea pentru a creste impactul campaniilor.

Vezi si:  Reguli de utilizare a unui multimetru digital, pentru a evita situatiile periculoase

Raspundeti la intrebarile potentialilor clienti cat mai repede posibil

Potrivit unor experiente, raspunsul mai rapid la o solicitare de documentare iti ofera sanse mai mari de a incheia o vanzare. Dupa un prim contact, timpul maxim de raspuns tolerat este in general de 48 de ore. Dupa acest timp, concurentii tai se vor ocupa de asta pentru tine. Cel putin, prospectul tau este cel care va avea timp sa compare ofertele de pe piata si va cauta in alta parte.

Creeaza o baza de date pentru clienti

Crearea unei baze de date cu clienti este esentiala, deoarece clientii tai sunt capitalul tau. Astfel, lansand operatiuni de extindere si fidelizare, ii vei putea face sa creasca daca sunt mai bine calificati. Vei putea sa le vinzi produse complementare care sa raspunda asteptarilor lor si sa le asiguri o mai buna urmarire a clientilor, in special in ceea ce priveste satisfactia acestora.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.