Cateva idei pentru a dubla eficienta publicitatii tale

Ai uneori impresia ca pierzi bani din cauza publicitatii si ca nu obtii deloc rezultate? Investitiile tale publicitare nu au efectul scontat si ai vrea sa stii de ce? Iata cateva motive si ce ai putea face pentru ca publicitatea pe care o folosesti sa devina mai eficienta.

Linia ta directoare este clara? Cel mai adesea, atunci cand vine vorba despre o campanie publicitara, problema principala este legata de absenta unei linii directoare, corelata de realitatea clientilor. Cel mai adesea, aceasta linie directoare ar trebui sa fie inglobata unei strategii mai globale,o strategie de pozitionare.

Aici nu vorbim despre pozitionare in motoarele de cautare, ci despre perceptia pe care o au oamenii despre firma ta.
Publicitatea pe care o folosesti isi vizeaza tinta? Mai intai, clientela ta, ar trebui sa fie definita de la inceput. Astfel ca, publicitatea la care apelezi, ar trebui sa ajunga la clienții care au mai mare nevoie de tine.

De asemenea, ar trebui sa verifici si mărimea auditoriului tau. Acesta ar trebui sa fie unul destul de mare pentru ca publicitatea pe care o folosesti sa fie rentabila.

Este la fel de important ca mesajul tau sa vorbeasca unui auditoriu. Publicitatea ta are o solutie care poate rezolva o problema sau ofera un avantaj clar clientilor? Oamenii trebuie sa poata sa se recunoasca in ceea ce ai sa le spui. De asemenea, mesajul tau trebuie sa fie unul simplu fara complicatii.

Ai o reputatie buna? O proasta reputatie nu are cum sa fie inlocuita de o publicitate buna. Deci inainte de a apela la publicitate, cel mai bine ar fi sa tii cont si de satisfactia clientilor.

Alte criterii de care sa tii cont:

Publicitatea la care apelezi trebuie sa fie remarcabila si memorabila, de calitate.
Publicitatea trebuie de asemenea sa reflecte asteptarile clientilor tai tinta
Publicitatea nu trebuie sa contina prea multe texte deoarece oamenii citesc din ce in ce mai putin.
Imaginile cu oamenii atrag mai repede clientii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.