Cum te poti bucura de o campanie publicitara reusita?

Publicitatea reprezinta cel mai des instrument folosit atunci cand firmele vor sa atraga mai multi clienti. Firmele mai mici sau mai mari, dar si societatile de mare anvengura se folosesc de campaniile publicitare pentru a deveni mai cunoscute in randul publicului.

Continutul publicitatii este cel care trasmite un mesaj consumatorului. Exista insa anumite lucruri, conditii  sau reguli de care ar trebui sa tii cont pentru a te bucura de o campanie publicitara reusita.

Care sunt principalele reguli de care ar trebui sa tii cont? Inainte de a incepe o campanie publicitara, este foarte important sa determini care va fi publicul tau tinta. Apoi va trebui sa stabilesti care este mesajul pe care vrei sa il transmiti. Acest mesaj trebuie sa contina serviciile sau produsele pe care le oferi, obiectul vanzarii, atuurile sale, functionalitatile si mai ales, istoricul sau.

Mesajul tau poate sa aiba un caracter foarte academic sau foarte clasic, in functie de obiectivul campaniei sau de caracteristicile populatiei tinta. Punerea in valoare a produsului este cel mai important lucru insa.

Campania publicitara pentru o revista este citita in doar 2-3 secunde. Daca cel care citeste nu i se pare interesanta, va intoarce imediat pagina. Mesajul trebuie sa fie deci cat mai atragator, dar si extrem de interesant in ochii celui care il citeste. Iar o campanie publicitara excelenta trebuie sa raspunda la patru criterii – impact, memorizare, intelegere si pozitionare. Deci nu trebuie sa se limiteze doar la atragerea atentiei.

Campania publicitara de pe Internet are aceleasi reguli cu cele ale unei campanii de revista, dar are si cateva particularitati deloc de neglijat. Din aceste motive ar trebui sa tii cont de cateva elemente. Retelele sociale sunt cele care garanteaza succesul unei campanii publicitare deci ar trebui sa profiti de ele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.