De ce continutul este intotdeauna rege in lumea marketingului

Majoritatea oamenilor folosesc continut. Cumparaturile online sunt influentate de catre hartile albe, clipurile video sau articolele de blog. Numerosi sunt specialistii care urmeaza tendintele fara sa cunoasca scopul, fara sa stie de fapt de ce. Insa, acest lucru nu are sens decat daca continutul web este integrat intr-o strategie aderenta si pe termen lung. Pentru asta, trebuie sa intelegi de ce marketingul de continut este esential.

Continutul este la baza oricarei strategii de marketing

Primul contact al internautilor cu o marca se face, cel mai probabil, prin intermediul continutului. Un utilizator care nu stie de existenta ta cauta pe Google informatii in legatura cu ceea ce vrea sa cumpere. Va gasi continut, inclusiv descarcarile pe care le-ai facut. Drept urmare, prin intermediul marketingului de continut isi va da seama de faptul ca existi. Continutul iti permite sa castigi vizibilitate pe motoarele de cautare si sa referentiezi pagina site-ului tau.

Continutul iti creste vizibilitatea digitala

Este adesea, principalul motiv care motiveaza interesul unei companii pentru marketingul de continut. Asta deoarece continutul reprezinta principalul stalp pentru SEO, mai ales atunci cand este vorba de a produce mai mult trafic. Continutul iti permite sa tintesti o pagina web pe cuvinte cheie exprimate de publicul tinta. Pe langa trafic, este vorba, in egala masura, de proliferarea unei legaturi, de incurajarea continutului pe retelele sociale si de a incita vizitatorii sa ramana pe site-ul tau. Sa castigi in vizibilitate digitala reprezinta doar o parte din strategia de marketing de continut.

Continutul ajuta companiile sa creasca pe termen lung

La fel ca si capitalul unei companii, continutul creat de o marca reprezinta soclul de expertiza pe care se bazeaza cresterea sa pe termen lung. Continutul se afla la baza oricarei strategii de marketing deoarece castigurile sunt permanente. Studiile estimeaza durata de viata a continutului de blog de aproximativ doi ani. Insa, in realitate, durata de viata este si mai lunga, mai ales daca continutul este actualizat.

Sursa: https://www.conseils-marketing.fr/pourquoi-le-contenu-est-toujours-roi-dans-le-monde-du-marketing/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.