Dincolo de ecranul laptopului, de display-ul tabletei, dincolo de reclamele, site-urile si imaginile smartphone-ului nostru, marketing-ul continua se existe. Desigur, online-ul nu poate fi inlocuit de solutiile clasice, traditionale. Insa nici reciproca nu este adevarata, dupa cum vom vedea in materialul urmator. Imprimarea imaginilor, a textelor, a obiectelor promotionale a trecut prin schimbari majore, de-a lungul anilor – astazi, in majoritatea tarilor nu se mai utilizeaza vechile solutii oferite de tipografii sau edituri; ci tiparul digital continua sa se faca remarcat, atat prin capacitatea sa de a edita, optimiza si modifica materialul trimis, cat si prin varietatea de utilizari – atat in domeniile personale, dar si in cele profesionale. Descopera aici ofertele de tipar digital actual si pregateste materialele de care ai nevoie pentru sarbatorile de iarna, cat si pentru intreaga perioada de iarna.
– Stiai ca tiparul digital permite imprimarea pe diverite materiale, printre care si hartia fotografica? Astfel, daca doresti sa realizezi cuiva drag un tablou, un portret, aici e locul din care sa incepi! Este suportata atat editarea si optimizarea culorilor, cat si retusarea anumitor detalii.
– Timpul de realizare a lucrarilor prin mijloacele de tipar digital este mult mai scurt decat prin metodele clasice. Motivul este simplu – s-au inlaturat anumite faze tehnice, ce in mod traditional erau de neinlocuit (nu se mai foloseste matrita). Cheltuielile de asemenea, per pagina, sunt mai mici.
– Numeroase centre de tiparire au pe site-urile lor ghiduri complete pentru pregatirea fisierelor de tipar. Acestea, disponibile oricarui utilizator, contin sfaturi si specificatii tehnice extrem de utile – ele pot fi aplicate indiferent de programul de grafica pe care il folosim. Ele se refera atat la culori, imaginile incluse in document, la fonturi cat si la formatele fisierelor acceptate.
– Inainte de orice finalizare a unei astfel de comenzi, plasate online sau in magazin, specialistii vor verifica toate detaliile de mai sus, precum si layout-ul in sine, revenind pentru obtinerea bunului de tipar.
– Cererea pietelor de pretutindeni a facut ca aceste solutii de marketing pe care tiparul digital le ofera sa se diversifice in mod constant. Astfel azi putem comanda aproape orice de la brosuri, la carti de vizita, bannere, pliante, afise, materiale promotionale si asa mai departe. Acestea pot fi alb-negru, color, imprimare fata sau fata-verso, la rezolutii de pana la 1200 x 1200 dpi.
In concluzie, am putut observa ca rezultatele utilizarii acestei tehnologii de tipar digital vor influenta sau vor fi influentate de puncte precum volumul total, suport, culoare, flexibilitate, personalizare si timpul de realizare. Cu siguranta, o data ce vom incerca aceasta metoda de tiparire, ii vom ramane fideli. Click aici pentru mai multe detalii legate de tehnica de tipar digital si pentru a vedea intreaga gama de produse ce pot fi realizate prin acest procedeu.