Marketingul afiliat in Romania cunoaste noi orizonturi. Inca se pot face foarte multi bani prin siteuri specializate pe marketing afiliat, dar un lucru este cert, afilierea se muta si ea pe siteurile de socializare, precum este Facebook, caci acesta este singurul site de socializare care a prins extrem de mult in Romania.
Practic, ceea ce puteai posta pe un site, acum ai posibilitatea de a posta pe Facebook si a reusi realizarea de multe comisioane datorita fanilor paginii administrate de catre tine. Nu sunt foarte multi afiliati in Romania ce au facut si pasul catre mediul de socializare online pentru ca inca este o necunoscuta, dar trendul exista si se pare ca e pe drumul cel bun.
Cand sa postezi pe Facebook?
Cu siguranta, nu oricand. Nu vei posta noaptea daca vrei ca cineva chiar sa observe anunturile tale. Nu vei posta nici dimineata la prima ora, atunci cand romanul isi bea cafeaua grabit, caci trebuie sa ajunga la locul de munca. Nu vei posta nici in pauza de pranz, atunci cand omul muncii nu va avea acces la internet, sau accesul se face de pe un telefon mobil si cu siguranta nu e disponibil pentru a realiza comenzi online.
Sunt 3 intervale orare favorabile pentru marketingul afiliat in Romania. Iar aceste intervale sunt:
– Intre 10:00 – 11:00 – Pentru ca intre 9 si 10 cetateanul se instaleaza confortabil la birou, analizeaza ceea ce are de facut pe ziua respectiva, isi imparte sarcinile corect si apoi foarte probabil sa arunce si un ochi pe Facebook.
– Intre 14:00 – 15:00 – Nu imediat dupa pauza de masa, care se poate intinde pana in jurul orei 13:30, caci atunci omul muncii va avea cu siguranta acelasi obicei de dimineata, isi concentreaza atentia asupra a ceea ce a realizat si asupra sarcinilor ce le mai are de facut pe ziua respectiva. Iar dupa aceasta, aproape sigur va intra din nou pe Facebook sa vada ce mai este nou. Si s-ar putea ca anuntul tau sa ii starneasca interesul.
– Intre 20:00 – 22:00 – Acesta este intervalul orar in care muncitorul revine acasa, are deja cina servita, iar tot ceea ce isi doreste este sa se instaleze confortabil in fotoliul sau de acasa si sa analizeze cele mai interesante informatii de pe internet. Iar daca tu vii cu o reducere de pret la un Smart TV, spre exemplu, s-ar putea sa-l convingi sa-si achizitioneze un asemenea produs.
Nu are rost sa postezi doar in momentul in care ai timp, precum la 11 noaptea. Daca atunci ai reusit sa-ti gasesti timp pentru a posta anunturi de afiliere pe Facebook, este important sa te folosesti de optiunea de a programa statusurile. Practic, tu scrii ceea ce doresti, un anunt precum Smart TV-urile sunt la reducere pe X magazinul online, dar programeaza acest status sa apara a doua zi la ora 10:30, atunci cand cel mai mare numar de utilizatori ai retelei de socializare sunt online si poate chiar sunt interesati de o reducere care sa le faca cu ochiul.
Daca tot ai timp sa scrii la 11 noapte, fa-ti timp sa programezi cateva statusuri pentru a doua zi, cat sa umpli fiecare interval amintit mai sus. Dar nu exagera, s-ar putea sa superi fanii paginii si acestia sa o paraseasca tocmai pentru ca ai fost cam insistent.