Sfaturi de branding pentru magazinele online

Cu totii stim ca, dintre doua companii cu produse si servicii identice si preturi asemanatoare, va reusi doar cea care poate sa se pozitioneze unic si favorabil in mintea clientilor sai. Marketingul tine in primul rand de perceptie si nu intotdeauna cele mai bune produse sunt cele mai vandute. Aici intra in joc industria de publicitate si eforturile de marketing si de branding ale fiecarei companii in parte, care are nevoie de o imagine distincta in ochii consumatorilor.

etcoBrandingul incepe, desigur, de la logo, motto, crearea unei identitati online si vizuale, modul de relationare cu clientul, dar si de la micile detalii ce privesc vanzarea, livrarea sau ambalarea produselor companiei. In acest sens, detaliile sunt importante: o livrare poate contine un ambalaj corelat cu brandul companiei, precum o cutie ambalata cu scotch personalizat.

De asemenea, o idee foarte buna este si personalizarea benzilor adezive de ambalare atunci cand trebuie sa livrati produse prin curierat clientilor dumneavoastra.

Originalitatea ideilor depinde de dumneavoastra sau, dupa caz, de firma de publicitate care se ocupa cu gestionarea imaginii companiei. Un brand original si autentic nu trebuie intotdeauna sa cheltuie bugete imense pentru a avea o buna pozitionare, ci trebuie sa aiba grija in ceea ce priveste pozitionarea fata de client, prin detalii mai mici sau mai mari care vor ajuta compania sa fie retinuta de clientii si de colaboratori.

In cazul in care aveti de livrat multe produse, aveti grija la contractele de colaborare pe care le stabiliti cu firmele de curierat. Un magazin online trebuie sa livreze la timp inainte de toate si sa dea dovada de profesionalism.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.