Fiecare companie s-a gandit cel putin odata la posibilitatea de asi promova brandul sau produsele prin panouri publicitare dar nu sunt multe cele care au si concretizat aceasta teorie sau cele care au inceput un astfel de proiect nu au obtinut rezultatele la care se asteptau. Chiar daca publicitatea clasica prin flyere, reclamele televizate, anunturi de presa s.a.m.d. sunt pe cale de disparitie conform unor studii efectuate in SUA, reclamele si marketingul efectuat prin panouri publicitare s-a dovedit a fi inca o buna investitie daca tinem cont de cateva sfaturi din partea specialistilor din domeniu.
Sfaturi pentru panouri publicitare
Publicitatea prin panouri publicitare este una dintre cele mai ieftine si eficiente metode de promovare, se regasesc peste tot si cu un motiv bine intemeiat: functioneaza ! Un prim aspect de care trebuie sa tineti cont cand demarati un asemenea proiect este locatia care reprezinta cheia succesului campaniei dvs. Nu cautati spatiile centrale sau care sunt amplasate in locuri aglomerate deoarece costul investitiei va fi ridicat si nu eficient. Recomandate sunt spatiile cat mai apropiate de zona dvs. de lucru, de asemenea cautati panouri publicitare care sunt usor de observat de la distanta, ideea este de a concepe un panou care sa ofere suficient timp de a citi si de a intelege mesajul nu doar unul pe care il putem observa din apropiere.
Este cunoscut faptul ca prima impresie este cea mai importanta, tinand cont de acest lucru si de faptul ca o persoana vizioneaza un medie timp de 7 secunde un panou publicitar, aspectul si designul este de asemenea un aspect important. Recomandarea este ca un panou publicitar sa fie de cel putin 2 metri inaltime si sa contina fonturi groase usor de citit. Mesajul nu trebuie sa depasesca mai mult de 8-9 cuvinte pentru a fi usor de observat, de citit si de inteles. Fiti siguri ca vor fi folosite culori aflate in constrast, un text rosu pe un fundal negru nu reprezinta o solutie dar un text negru pe un fundal galben cu siguranta va atrage priviri. Este important sa comunicati cu cei care trec pe langa anuntul dvs. sa le oferiti pe langa mesaj unic si o metoda de contact, un logo in miniatura pe un panou de calitate va lasa in urma semne de intrebare iar lumea va trebui sa ghiceasca autorul.
Nu in ultimul rand analizati efectul panoului dvs. prin intrebari adresate clientilor despre cum au aflat de compania dvs. sau eventual puteti introduce un numar de telefon unic pe reclama pentru a analiza efectul produs. Reactiile investiei dvs. sunt foarte importante, o buna campanie se bazeaza si pe statistici, pe informare si pe ideea de a intelege ce anume doreste clientul mediu.
Puteti cu usurinta intra in posesia informatiilor legate de panouri publicitare prin companii specializate in domeniu precum cele de marketing sau de productie publicitara care va vor comunica preturile, va vor asista cu ideei de prezentare, sfaturi si nu il ultimul rand un produs eficient si profesionist. Preturile pentru astfel de proiecte incep conform unui studiu de piata de la 60 euro si poate varia in functie de dimensiune si complexitate.
Metode de marketing legate de panourile publicitare
Alte metode aflate in stransa legatura cu panourile publicitare pe care le puteti imbratisa daca sunteti in cautarea unui astfel de sistem sunt standurile expozitionale, people stopper ( constituie o metoda des abordata de cei cu magazine la strada si consta intr-un panou de mici dimensiuni asezat pe asfalt ce poarta diferite mesaje de marketing ) firme luminoase sau totem luminos utilizate pentru sediile de firme si care atrag privirile putand fi extrem de usor remarcate si pe timpul noptii.