In comert exista azi o multime de obiecte prefabricate, care poarta eticheta de cadouri „personalizate”. Insa sunt acestea cu adevarat personalizate? Sau mai ales, promoveaza ele cu adevarat ceva? Chiar si cand ne dorim sa pregatim un set de materiale, trebuie sa nu ne gandim doar la anumite chestiuni generale, ci si la modalitati in care sa imprimam exact ceea ce trebuie, cand trebuie, in varianta corecta. Vom analiza in acest articol cateva din erorile si recomandarile specialistilor in ceea ce priveste grafica si designul acestor elemente vestimentare – vezi aici tricouri personalizate care sa respecte aceste linii mari si sa poate reflecta intr-un mod profesional ideile si planul tau de promovare !
- Chiar daca majoritatea tricourilor aflate la furnizori sunt din bumbac sau poliester, raportul (exprimarea in procente) a acestor doua materiale poate sa varieze. In unele conditii sunt recomandate unele variante, in alte situatii, altele. De asemenea imprimarea poate sa fie influentata de tipul tesaturii – tocmai de aceea e necesara o minima consultanta cu respectiva tipografie, in functie de tipul metodei de imprimare.
- Culorile si nuantele designului ce urmeaza a fi imprimat trebuie sa se potriveasca cu culoarea tricoului. E bine sa se evite asortarile care pot sa provoace confuzii in randul privitorilor (aducand a combinatii de culori populare, precum cele intalnite in branduri de companii de bauturi racoritoare, retele de fast-food); trebuie sa nu se copieze logo-uri sau elemente grafice provenind din alte surse, inregistrate, fara acordul acestora. Un alt caz il reprezinta promovarea francizelor.
- Solutiile de tricouri personalizate de tip unisex sunt recomandate pentru situatiile in care se realizeaza un numar mare de bucati, ce vin distribuite unui public omogen, a carui raport fete/baieti nu e cunoscut (precum ar fi cadourile, promotiile, evenimentele in care se dau ca si premii etc). In alte situatii, in special cand e vorba de echipamentul unei societati, nu e recomandat sa luam aceasta decizie – imaginea angajatilor fiind considerata adeseori insasi imaginea firmei, e extrem de important sa cream cele mai bune articole de imbracaminte (ori alte articole ale tinutei necesare) pentru a prezenta o imagine cat mai profesionala, atractiva, curata, de maxim efect.
- Nu in ultimul rand, e bine sa se solicite informatii din partea furnizorilor privitoare la intretinerea acestor tricouri (spalare, curatare, calcare etc) – deteriorarea acestora nu ar fi de folos nici companiei care le-a comandat, nici persoanelor care le poarta.
Urmand aceste linii mari, adaugand un studiu corect al pietei de specialitate, se vor obtine rezultate care sa uimeasca atat clientii, partenerii, persoanele care va cunosc, cat chiar si concurenta! Gaseste tricouri personalizate ce sa se evite erorile mai sus mentionate si sa profite la maxim de tehnologia si oportunitatile anului 2013 !