Factorii alegerii unui oferte de team building

team buildingInca pentru foarte multi dintre romani, conceptul de team building ramane ceva nu foarte clar definit. Cauzele acestui lucru pot fi si sunt cu siguranta multiple – ele incep de la neintelegerea acestor programe pentru ca nu exista o promovarea suficienta, in mijloacele media sau in zona online, cat si pentru ca putine companii, organizatii sau echipe sportive apeleaza la acest modalitati de a intari si forma angajatii sau membrii respectivei grupari. Alteori insa, chiar si daca un astfel de program e parcurs, raman intrebari precum: toate programele de outdoor team building sunt la fel? Conteaza atat de mult experienta celor ce organizeaza si coordoneaza un astfel de eveniment? Calificarea este mai importanta sau pur si simplu locatia, activitatile alese, perioada in care se desfasoara ori rezultatul final? Vezi aici o oferta team building care sa raspunda acestor intrebari, asigurand un cadru perfect configurabil, dupa cum vom vedea in randurile de mai jos.

Astfel, pentru a intelege si a alege un program potrivit de team building, trebuie sa ne informam in detaliu (fie prin intermediul site-ului respectivei firme, ce asigura programele necesare), fie prin pliantele, brosurile sau cataloagele furnizate. Exista trei elemente centrale de care putem sa tinem cont pentru acest lucru:

1. Experienta: cu siguranta, anii de activitate, clientii cu care s-a lucrat, din diferite domenii de activitate si zone ale tarii, sunt aspecte ce vin puse in varful tabelului cu criterii. Verificarea portofoliului, chiar si in mare, va arata cluburile sportive, organizatiile, institutiile guvernamentale, companiile de retail, auto, din zona IT&C, etc, care au apelat la respectiva firma specializata. Alte grupuri private, grupari de tineret sunt deseori in aceste liste cu clienti ce au apelat la o oferta de team building outdoor (dar si indoor).

2. Calificarea: pregatirea temeinica a echipei de specialisti care configureaza si supravegheaza aceste cursuri este de asemenea importanta. Acreditarea in practicarea respectivelor sporturi sau activitati extreme, asigurarea primului ajutor, management al traseelor tehnice montane, studii in dinamica grupurilor si metode de debriefing – toate acestea asigura cadrul legal, cat si cel de siguranta si securitate pentru aceste activitati de team building – fie indoor, fie outdoor.

3. Personalizarea: pentru a implini nevoile specifice ale fiecarui grup, e extrem de important sa se imbine activitatile educationale, amuzante, cu cele care promoveaza dezvoltarea personala sau echiparea si intarirea grupului, intr-un raport sau altul pentru a se afisa o oferta potrivita de team building. Astfel, se poate apela atat la activitati extreme, individuale sau de grup, intr-un anumit interval de timp si intr-o locatie stabilita de comun acord. Dintre cele mai populare astfel de activitati in Romania, putem sa amintim: raftingul, catararea, rapelul, atv, tiroliana, canyoning, paintball, explorarea de pesteri, orientarea, trekkingul etc.

Tinand cont de punctele prezentate in randurile de mai sus, precum si de metoda de lucru specifica fiecarei firme de team building, se poate realiza un scenariu si un program care sa aduca rezultate excelente. Beneficiile ce se vor reflecta atat asupra echipei, cat si la nivelul companiei ce alege aceste servicii, nu vor intarzia sa apara – inchegarea echipei, detensionarea si relaxarea, motivarea participantilor si a echipei, ca intreg, o comunicare mai eficienta si benefica intre participanti. Pentru mai multe informatii, imagini si fotografii de la astfel de programe, accesati o astfel de oferta team building prin Vertical Adventure.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.