6 Motive pentru a schimba furnizorul de consumabile imprimanta

hartii imprimantaFiecare inceput de an ne poate aduce o serie de schimbari – in functie de dificultatile pe care le intampinam,  in functie de necesitati si de dorinte. De asemenea, munca de birou se incadreaza in aceleasi linii. Daca e sa ne gandim de exemplu la modurile in care suntem obligati sa fortam schimbarile ori sa le implementam, putem sa descoperim anumite aspecte. Despre lucrurile care ne pot face sa schimbam furnizorii sau consumabilele, in special in zona de  echipamente de birou – imprimante, aparate de copiat, multifunctionale, vom vorbi in acest articol. Descopera consumabile imprimanta prin Mival, pentru orice marca si pentru aproape orice model – prin magazinul online vei avea acces rapid la sute de mii de produse, de calitate superioara.

Asadar, care sunt aceste lucruri care ne pot determina sa schimbam furnizorul, marca preferata sau modalitatile de livrare?

  •  Cel mai adesea, motivul pentru care schimbam un anumit tip de produs, ori un furnizor in sine, este calitatea slaba a acestora. Sa ne gandim la momentul in care trecem de la un cartus original la alte consumabile imprimanta produse de alte marci – pot sa apara dungi sau linii pe hartiile tiparite; unele litere par a fi mai sterse decat altele; pot sa fie vizibile chiar si pete, de diferite intensitati.
  • Amintim aici si termenul lung de livrare. Nu intotdeauna cartusele sau accesoriile necesare sunt pe stoc, la magazinul cu care colaboram. Acest lucru nu ne impiedica insa sa il putem comanda – ni se ofera o  anumita perioada, estimativa, in care va ajunge la comerciantul din tara noastra si mai apoi la noi. Nu de putine ori insa, acestea ajung cu intarziere in tara. Alteori, magazinul cu care colaboram intarzie sau amana nejustificat expedierea coletului, in principal datorita unor probleme de comunicare sau de organizare.  Iar cand noi, ca si clienti, stim chiar si mai putine lucruri despre tonerele sau cartusele de care avem disperata nevoie, frustrarea poate sa fie chiar si mai mare.
  •  Problemele de compatibilitate – nu ne referim la eventualele greseli de comunicari la plasarea comenzii, ci pur si simplu la momentul instalarii unor asemenea cartuse sau tonere de imprimanta ce demonstreaza
  •  Lipsa unei comunicari eficiente intre furnizor si client
  • Preturile prea mari – acestea pot fi observate chiar la prima vedere, comparand aceleasi produse, la aceleasi cantitati;  tot aici intra si situatiile in care dupa o perioada indelungata de colaborare sau la comenzi foarte mari nu se asigura niciun macar un discount de pret sau anumite facilitati.
  • Garantia calitatii poate de asemenea sa fie frecvent neglijata de catre furnizori sau producatori. Atunci cand primim seturile de consumabile imprimanta, uneori observam modul in care sunt ambalate, aranjate, si suntem dezamagiti. Alteori, ele nu au niciun ambalaj sau nu se pot instala corect; cartusele sau tonerele pot sa ofere de asemenea un ciclu prea scurt de utilizare – fie ca e vorba de materiale alb negru sau color. Daca astfel de situatii sunt frecvente, cerem inlocuirea respectivelor produse – insa nu intotdeauna problemele vor fi rezolvate intr-un mod corect. Tocmai de aceea, apare frustrarea si dorinta de a gasi un alt colaborator.

Daca te-ai confruntat cu oricare din lucrurile de mai sus atunci cu siguranta te-ai gandit ca 2014 trebuie sa aduca o schimbare, in aceasta directie. Cauta online solutiile potrivite de care ai nevoie si nu uita – gaseste miile de produse ce te pot salva, prin gama de consumabile imprimanta de la Mival.ro !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.