Rezumat:
Daca ar fi sa intocmim o lista cu accesoriile la moda, din aceasta lista nu ar trebui sa lipseasca bijuteriile Pandora. Bijuteriile Pandora au in spate o istorie bogata, insotita de o poveste interesanta despre renasterea unei micute afaceri daneze intr-o mare companie internationala.
Pandora este o marca daneza
Pandora = Pandore = Mitologia greaca = Atena? Nu chiar…chiar daca numele ne duce cu gandul la Grecia, nu este chiar asa. Marca a fost infiintata in anul 1982 de cuplul de argintari, Per si Winnie Enevoldsen intr-o mica bijuterie din Copenhaga. Dorinta lor: aceea de a le propune femeilor bijuterii de calitate, in tendinte si la preturi accesibile.
Pandora este numarul 3 mondial in domeniul bijuteriilor
Pandora este a treia marca de bijuterii din lume in materie de cifra de afaceri, imediat dupa americanul Tiffany&Co si francezul Cartier. Implatata in peste 100 de tari, marca este distribuita in peste 8100 de puncte de vanzare si numara peste 12 milioane de abonati pe Facebook.
Pandora lanseaza sapte noi colectii pe an
In fiecare an, numai putin de sapte noi colectii sunt imaginate de Stephen Faichild, directorul de creatie a marcii (in 2012 erau lansate doar doua).
Atelierele de creatie sunt situate in Thailanda
Bijuteriile Pandora sunt realizate de cei mai buni specialisti in domeniu. Marca combina tehnici de realizare moderne cu traditii artizanale ancestrale. In Thailanda, mai precis in atelierele din Gemopolis, in apropiere de Bangkok si Lamphun, in apropiere de Chiang Mai, cei 12 400 de muncitori Pandora lucreaza aurul, argintul, pietrele si metalele pretioase in cele mai favorabile conditii.
Exista peste 700 de charmuri diferite
Charmurile, acele pandantive micute care se agata la coliere sau la bratari au menirea de a spune o poveste personala. Sunt ideale pentu a marca un eveniment important din viata precum nasterea unui copil sau casatoria. Exista in ziua de azi peste 700 de charmuri diferite care ii permit fiecarei femei sa isi creeze propria bijuterie.