Rezumat:
Daca ai o afacere mai mica sau o activitate antreprenoriala, crearea unei marci este esentiala. Site-ul este temelia imaginii tale de marca. SEO permite paginii tale sa fie mai bine clasata in paginile motoarelor de cautare precum Google sau Bing. Clientii te vor gasi astfel cu mai mare usurinta pe Internet. Atunci cand vine vorba despre lansarea unui site nou, referentierea este un element esential de luat in considerare. Iata cateva sfaturi SEO pentru un site nou.
Alege un nume de domeniu concis si eficient
Numele de domeniu trebuie sa corespunda marcii si sa ofere publicului tinta o idee cu privire la produsele si serviciile propuse. Acesta trebuie sa fie scurt, simplu si usor de retinut. Vrei sa fie usor pentru clientii tai actuali si viitori. Numele de domeniu este, in egala masura un factor de clasare important. Robotii motoarelor de cautare il consulta pentru a discerne subiectul unui site web.
Alege planul de dezvoltare al site-ului tau
Odata ce ai structura site-ului, stii cantitatea de munca necesara pentru construirea acestuia. Poti astfel decide in cunostinta de cauza daca vrei sa construiesti site-ul de unul singur, sa angajezi o persoana din afara sau putin din ambele. Spre exemplu, poti alege un dezvoltator pentru a construi scheletul site-ului si apoi sa adaugi continut.
Ofera prioritate pentru SEO on-site si off-site pentru noile site-uri web
Atunci cand vine vorba despre etapele de referentiere ale unui site nou trebuie sa faci ceva mai mult decat o simpla creare de continut bun. Fiecare pagina trebuie creata in optica unei referentieri off-site si on-site. Checklist-ul on-site dedicat noului tau site ar trebui sa includa alegerea cuvintelor cheie, redactarea unor titluri potrivite, redactarea unor meta descrieri solide si optimizarea de imaginilor pentru analiza. Trebuie sa incluzi in egala masura linkuri spre site-uri cu o autoritate mai importanta si sa pui la cale o strategie efcienta pentru a avea cat mai multi vizitatori.