Piata si magazinele online au cunoscut o crestere foarte rapida in ultimii ani in Romania. Odata cu acest val, a crescut si piata auto si magazinele de piese auto. Din punctul meu de vedere acesta este un lucru bun deoarece astfel economisim timp si nervi.
Sunt zeci, poate chiar sute de magazine online de piese auto in Romania. Multe din ele comercializeaza piese auto de calitate, dar sunt si magazine online de piese auto prost organizate, cu produse scumpe, iar calitatea pieselor este indoielnica.
Un magazin piese auto online in primul rand trebuie sa ofere incredere clientului de la prima accesare. In proportie destul de mare este important si designul unui astfel de magazin piese auto, dar si structura acestuia. Acesta trebuie sa fie cat mai simplu structurat iar clientul sa ajunga la informatiile de care are nevoie foarte usor, indiferent de nivelul sau de pregatire in materie de navigare pe internet.
Un alt aspect care nu ar trebui sa lipseasca dintr-un magazin de piese auto online sunt datele si informatiile de contact, care trebuie sa fie cat mai la indemana clientului. Mai mult decat atat, orice magazin piese auto online trebuie sa ofere posibilitatea clientilor sa returneze produsele in cazul in care nu sunt multumiti de piesele auto sau accesoriile auto comandate. Metodele de preluare a comenzii pot varia de la magazin la magazin, dar este recomandat ca aceste magazine sa ofere mai multe metode de preluare a comenzilor, dar si de plata.
Un exemplu bun de magazin online peste care am dat si mi-a placut din multitudinea de magazine online a fost AutocomService.ro , pe care vi-l recomand si voua. Este un magazin online de piese auto foarte bine structurat, cu toate produsele ordonate pe categorii si subcategorii. Comenzile se pot face atat telefonic cat si direct pe site, ceea ce este excelent pentru un magazin online. In cazul in care faceti o comanda mai maricica veti beneficia de transport gratuit oriunde in tara.