Beneficiile oferite de ciclism

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Vrei sa incepi sa practici ciclismul? In cele ce urmeaza iti vom vorbi despre toate beneficiile oferite de ciclism.

Ciclismul permite o excelenta munca cardiovasculara

Daca vei practica ciclism in mod regulat iti vei lucra inima in cele mai bune conditii cu putinta. Aceasta din urma va fi mai puternica si mai rezistenta. Aceasta dezvoltare a andurantei cardiace va provoca o recuperare mai rapida si o reducere sensibila a riscurilor cardiovasculare. Conform unui studiu publicat de British Medical Journal in 2011, o jumatate de ora de plimbare cu bicicleta pe zi ne auta sa diminuam toate riscurile cardiovasculare. Este, totusi, important sa rulezi in ritmul tau si sa nu incerci sa iti depasesti limitele. Nu ar trebui sa ai o respiratie grea atunci cand pedalezi.

Ciclismul te ajuta sa respiri mai bine

O activitate regulata iti permite sa iti imbunatatesti volumul pulmonar si, drept urmare ti se amplifica capacitatile respiratorii. Respiratia devine mai profunda, mai eficienta si rezistenta la efort creste, conducand la o evolutie progresiva a performantelor.

Ciclismul imbunatateste circulatia sanguina

Ciclismul este o activitate recomandata persoanelor care au probleme cu circulatia, intarirea andurantei cardiace nascuta din aceasta activitate cauzeaza o mai buna oxigenare/irigare a muschilor si organelor (in special la nivelul picioarelor, cele mai solicitate de altfel). Activitatea fizica ne permite de altfel sa ardem grasimile si favorizeaza intrarea glucozei in celule (diminuarea zaharului din sange si a nevoilor de insulina). Rezulta o scadere semnificativa a nivelului de colesterol precum si diminuarea hipertensiunii arteriale si a glicemiei.

Ciclismul permite desenarea muschilor

Unele persoane sunt convinse de faptul ca ciclismul provoaca o dezvoltare excesiva a muschilor picioarelor. O afirmatie complet fantezista deoarece ciclismul nu este o disciplina care necesita forta. In schimb, pedalarea, minim 30 de minute pe zi, zilnic, iti permite desenarea muschilor, de la picioare in special.

Sursa: https://www.lequipe.fr/Coaching/Conseils/Actualites/Les-bienfaits-du-cyclisme/742543

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.