O noua aplicatie de slabit se adreseaza copiilor de 8 ani

Cand WW, compania cunoscuta anterior ca Weight Watchers, a anuntat lansarea lui Kurbo, o aplicatie de nutritie si pierdere in greutate chiar si pentru copiii cu varsta de 8 ani, (probabil) a inceput furtuna pe retelele sociale.
Multi au fost in conformitate cu Anna Sweeney, un dietetician certificat in tulburari de alimentatie, care a postat pe Twitter: ,,Am crezut ca urasc Weight Wachers. Dar nu l-am urat la fel de mult ca acum. A face pierderea in greutate un lucru la moda pentru copii, a face ca tulburarile de alimentatie sa fie mai usoare si mai moderne. Nu sunt aici pentru asta.’’

Nimeni nu zice ca obsezitatea in copilarie nu este o problema reala, aproximativ 18% din copiii din SUA sunt obezi, potrivit CDC. Dar abordarea acestui fenomen printr- o aplicatie destinata copiilor este o idee buna? Am intrebat nutritionistii si expertii în obezitate pentru copii pentru a ne spune ce cred ei despre aceasta aplicatie.

Problemele lor cu Kurbo:
Promoveaza ideea ca alimentele sunt ,,bune’’ sau ,,rele‘’.
Aplicatia foloseste o abordare stoplight in efortul de a conduce copiii spre consumul de alimente mai sanatoase, care apar in aplicatie ca fiind verzi, ceea ce inseamna ca puteti manca multe dintre ele. Galbenul este „bun pentru tine in portii moderate‘’, iar lumina rosie „ar trebui sa te faca sa te opresti si sa te gandesti.’’ Copiii sunt incurajati sa urmareasca ceea ce mananc – pot vedea imediat ce il introduc in ce culoare este mancarea; unele alimente devin rosii cand marimile portiilor cresc.

„Stiu ca incearca sa spuna ca nu trebuie sa taiem unele alimente”, spune Abby Langer, RD, de la Abby Langer Nutrition, care este preocupat de copiii care invata sa clasifice alimentele drept bune sau rele. „Cand comercializati un program de alimentatie sanatoasa pentru copii cu varsta de 8 ani, ar fi bine sa fiti siguri ca mesajele dvs. sunt despre alimentatia sanatoasa si nu despre „nu mancati asta sau asta ”, spunea ea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.