Cea mai importanta tendinta de design web din 2020

Miscarea lenta a presei sociale catre incredere
Principalele platforme de social media au elaborat fiecare politici – si, in unele cazuri, proiecte – pentru a intelege aceasta inflorire a neadevarurilor.

Facebook a decis ca pur si simplu nu va interveni cu neadevaruri politice. Pentru a-si sustine pozitia, platforma a mentionat totul, de la primul amendament la pozitia similara a FCC cu privire la publicitatea politica la TV. Uitand convenabil ca nu este nici a) guvernul (cel care este de fapt restrictionat de la cenzura prin libertatea de exprimare) si nici b) tehnologia din ce in ce mai anacronica care este televiziunea.

Facebook a incercat (se pare) sa combata notatile false pe platforma sa inca din 2015, facand acest lucru in stilul clasic de design iterativ Silicon Valley. In primul rand a incercat sa incurajeze utilizatorii individuali sa semnalizeze continutul drept „stiri false” – o imprumutare ciudata pe jumatate din partea presedintelui Trump – apoi marcand unele povesti drept „contestate” – care, potrivit a ceea ce a numit cercetarea „academica”, a fost respins prin consolidarea credinta unor utilizatori in continut – apoi, cel mai recent, se suprapune continutului cu o notificare simpla de citire: informatii false / verificate de factori verificatori independenti. Suprapunerea ofera, de asemenea, un CTA proeminent pentru a vizualiza concluziile verificatorilor de fapt – precum si un buton secundar pentru a merge mai departe si a vizualiza continutul fals. In prezent, inca nu exista niciun plan de a semnaliza posturile politice platite ca fiind false.

Etichetati mai proeminent si mai clar
Intr-un raport din 2016 privind un studiu Stanford privind capacitatea studentilor de a determina veridicitatea informatiilor gasite online, Wall Street Journal a constatat ca „Aproximativ 82% dintre elevii de gimnaziu nu au putut face distinctia intre un anunt etichetat„ continut sponsorizat ”si o stire reala pe un site web, conform unui studiu al Universitatii Stanford, realizat de 7.804 de studenti de la scoala medie pana la facultate. ”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.