Cele mai multe anunturi de vanzari nu atrag conversii. De ce? Pentru ca:
a) sunt prost scrise;
b) nu ofera informatii suficiente, lucru care poate fi interpretat negativ (ca vanzatorii ar avea ceva de ascuns);
c) sunt prea evazive;
Ori un anunt care nu converteste, care nu ii face pe eventualii cumparatori sa contacteze vanzatorii, nu inseamna decat timp si bani pierduti, lucruri care pot fi evitate destul de usor.
Cum? Anunturile trebuie sa respecta cateva principii de baza:
1. Trebuie sa fie scurte, dar cuprinzatoare. Cumparatorii trebuie sa stie din primul moment ce anume vinde anuntul respectiv, in ce cantitate, care este pretul lui si cum pot intra in posesia obiectelor/obiectului;
2. Trebuie sa specifice locatia exacta a obiectelor. Chiar daca multe dintre obiecte pot fi trimise prin posta in sistem ramburs, ganditi-va ca sunt multe site-uri de anunturi care sunt de fapt agregatoare si preiau continutul de pe alte site-uri similare si il distribuie vizitatorilor proprii. Dezavantajul e ca anunturile nu sunt afisate in functie de zona, ci la gramada, lucru care automat inseamna costuri mai mari sau doar timp pierdut. Sigur, pentru pachetele mici costurile postale s-ar putea sa nu reprezinte o problema, insa daca valoarea produselor creste, ei bine, atunci s-ar putea sa apara probleme;
3. Ar trebui sa contina si o poza. Desi acest lucru nu e obligatoriu, amplasarea unei poze sub anunt poate schimba radical opiniile cumparatorilor. In plus, are avantajul de a permite potentialilor cumparatori sa observe daca starea obiectelor este buna si daca modelul/ele in cauza sunt exact cele de care au nevoie;
4. Sa ofere date corecte de contact. Statistic vorbind, in 17,5% dintre cazuri vanzatorii nu sunt atenti atunci cand completeaza formularele din ziare sau de pe site-uri, astfel ca cei interesati nu pot sa ii contacteze si evident, tranzactia pica.
Randurile de mai sus nu sunt lucuri complicate sau secrete de marketing, ci regulile minime de eficienta. Aplicandu-le, anunturile de vanzare pot avea sanse sporite de a atrage cumparatori.