Cum arata dieta unui culturist

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Culturismul este centrat pe cresterea si intarirea musculara prin halterofilie si nutritie.

Fie ca este recreativ sau competitiv, culturismul este adesea considerat un stil de viata deoarece implica un anumit timp pe care ilpetreci in si in afara salii de sport.

Pentru a maximiza rezultatele obtinute in sala de sport ar trebuis a te concentrezi asupra alimentatiei deoarece daca consumi alimentele nepotrivite acest lucru poate fi prejudiciabil pentru obiectivele tale de musculare. Iata cum arata dieta unui culturist.

Nevoile calorice

Obiectivele unui culturist competitiv este aceea de a creste masa musculara in cadrul fazei de umflare si aceea de a reduce masa musculara in cadrul fazei de taiere. Astfel, vei consuma mai multe calorii in faza de umflare decat in faza de taiere.

De cate calorii ai nevoie?

Cea mai simpla modalitate de a determina numarul de calorii de care ai nevoie este aceea de a te cantari de minim trei ori pe saptamana si de a nota ce mananci folosind o aplicatie de urmarire a caloriilor. Daca greutatea ta ramane acceasi, numarul de calorii consumate este aportul tau caloric de intretinere. Cu alte cuvinte, nu slabesti, nici nu te ingrasi, ci te mentii.

Alimente de consumat si alimente de evitat

Alimentele consumate nu trebuie sa difere in faza de umflare si in faza de taiere. In general, cantitatile sunt cele care difera. Alimentele de consumat cuprind:

– Carne de pasare si peste;
– Lactate: iaurt, branza alba, lapte degresat si alte lactate;
– Cereale: paine, cereale quinoa si orez;
– Fructe: portocale, mere, banane, struguri, pere, pepene;
– Legume: broccoli, spanac, rosii, fasole verde, castraveti;

Alimentele de evitat

Alcoolul poate distruge capacitatea ta de a-ti dezvolta muschii si de a pierde grasimea, mai ales daca consumi in exces.
Prajeli. Acestea pot favoriza inflamatiile si- atunci cand sunt consumate in exces – unele afectiuni. Exemple: peste prajit, cartofi prajiti si rondele de ceapa.

Sursa: https://genialsante.com/plan-de-repas-de-culturisme-ce-quil-faut-manger-ce-quil-faut-eviter/

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.