Cum se scrie un anunt imobiliar care atrage atentia

Pe piata imobiliara romaneasca, aflata deja in dificultate de cativa ani, a ajuns sa conteze mai mult cum vindem decat ce vindem. Este rezultatul natural al unei pieti suprasaturate de oferte, insa cu mult prea putine cereri, de aceea, mai mult ca oricand, anunturile imobiliare detaliate fac diferenta intre o potentiala vanzare reusita si un anunt ce se pierde printre alte cateva sute.

Datorita evolutiei tehnologiei si accesului tot mai raspandit la internet, site-urile de anunturi imobiliare gratuite precum acesta sunt din ce in ce mai usor de gasit, astfel ca anuntul poate fi repostat de cate ori este nevoie. Desi acest lucru reprezinta pe de o parte un avantaj, pe de alta parte usurinta cu care anunturile pot fi postate in ziua de azi nu a facut decat sa sporeasca numarul de anunturi imobiliare ce pot fi gasite la o simpla cautare pe internet.

In aceste conditii, pentru a vinde este nevoie in primul rand ca anuntul sa atraga atentia, iar pentru a scrie acest tip de anunturi imobiliare, trebuie urmarite o serie de sfaturi usor de pus in practica:

1. Anuntul trebuie sa inceapa intotdeauna cu o propozitie ce atrage imediat atentia cititorilor. Aceasta propozitie trebuie sa contina punctul forte sau acel detaliu care face proprietatea unica prin comparatie cu restul anunturilor. Spre exemplu, „Apartament spatios in bloc reabilitat termic”. In acest exemplu, in mod evident marimea apartamentului si faptul ca acesta este situat intr-un bloc reabilitat termic (cu un cost implicit scazut la caldura si termopane la toate geamurile) reprezinta avantajele proprietatii. Daca este vorba de o casa la curte, ceea ce creste valoarea poate fi o gradina spatioasa, garajul sau un subsol amenajat.

2. Zona exacta in care se afla proprietatea trebuie mentionanta cat se poate de clar intotdeauna. Multi cumparatori cauta sa cumpere sau sa inchirieze proprietati in anumite zone si tind sa ignore anunturile in care zona nu este mentionanta. Aceeasi regula se aplica si pretului. Ar putea sa para ca este o strategie buna sa nu fie mentionat pretul, astfel incat potentialii clienti sa trebuiasca sa contacteze proprietarul pentru detalii suplimentare si astfel sa poate fi convinsi in mai multe cuvinte de potentialul afacerii, insa adevarul este ca cei mai multi cumparatori au un buget fix si vor ignora anunturile vagi.

3. Cu exceptia detaliilor ce reprezinta punctul forte al proprietatii, este bine ca anunturile imobiliare sa nu contina prea multe detalii nefolositoare. Este mult mai bine ca in limita de cuvinte sa se integreze toate facilitatile, astfel incat cumparatorul sa isi faca o idee clara. Detaliile ce trebuie mentionate sunt: zona, numarul de camere, numarul de bai, marimea (in metri patrati), imbunatatiri, in cazul in care acestea exista, pretul.

4. Este bine sa se evite cuvintele descriptive ce pot avea dublu inteles precum adjectivul comfortabil spre exemplu, ce poate duce in acelasi timp cu gandul la un spatiu mic. Este de preferat sa se foloseaca o exprimare cat mai simpla si directa, fara adjective ce nu sunt absolut necesare. Cuvintele cu cel mai mare impact s-au dovedit a fi ‘mare, spatios, luminos, nou si modern’.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.