Buzz Marketing defineste o strategie bazata pe contagiunea sociala. Aceasta metoda de marketing este utilizata pentru a optimiza popularitatea campaniilor, folosind cea mai veche tehnica de difuzare a informatiilor din lume: cuvantul din gura in gura. Toate strategiile se bazeaza pe un continut unic pentru a se asigura ca toata lumea vorbeste despre ele, fara costuri suplimentare pentru companie.
Rezumat:
Marketingul viral incepe uneori cu o idee sau o notiune care trezeste interesul, fascinatia si curiozitatea oamenilor pentru compania ta. Mai multe companii din intreaga lume utilizeaza aceasta tehnica. Desi nu este neaparat durabila, o campanie de marketing digital care include un plan de marketing viral reprezinta o modalitate destul de costisitoare de a atrage rapid atentia asupra unei companii. Campaniile de marketing viral pot fi construite pe baza a sase metode distincte. Pentru a fi recunoscuta pe scara larga pe internet, o campanie de succes trebuie sa se bazeze pe caracteristica „wow”.
Cum sa creezi un buzz perfect in marketing?
Acum ca stii bine notiunile care declanseaza un buzz marketing si cele mai frecvente dintre ele, poti descoperi modalitatile de a face cunoscuta marca ta. Exista cateva motive pentru a integra Buzz Marketing intr-o strategie de marketing digital. Este vorba in special de tehnica care dezvaluie o abordare utila pentru a face compania cunoscuta. Aceasta tehnica este unul dintre cele mai ieftine tipuri de promovare, deoarece se bazeaza pe metoda „din gura in gura”. Este, asadar, un mijloc ideal de a crea o baza de fani si o reputatie favorabila pentru companie. Trebuie, asadar, sa invatati cum sa profitati de avantajele marketingului viral.
Daca ati inteles bine conceptul de buzz marketing, probabil doriti sa stiti in ce fel difera acesta de eforturile de marketing viral. Exista anumite variabile de luat in considerare in aceasta ecuatie. Principala diferenta consta in faptul ca anumite comunicari de marketing viral si buzz marketing ajung la public in moduri diferite.
O campanie virala este conceputa zi de zi, ajungand treptat la oameni si castigand teren pe internet cu fiecare distribuire, iar initiativele de marketing viral vor deveni virale mult mai repede. Daca ar trebui sa alegeti intre cele doua tehnici, trebuie sa luati in considerare avantajele fiecareia si sa analizati care dintre ele poate raspunde cerintelor dvs.