Orange s-a mentinut pe pozitii in 2020 in ciuda pandemiei

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Pentru anul 2020, Orange afiseaza o stabilitate financiara cu o usoara crestere a cifrei de afaceri (+0,3%). Spre exemplu in Franta, cifra de afaceri a ajuns la 18,641 miliarde de euro, o crestere de 1,6%. Grupul Orange si-a prezentat recent rezultatele pentru anul 2020 si al patrulea trimestru al anului ce s-a incheiat. Chiar daca a avut si pierderi din cauza pandemiei a reusit sa se redreseze considerabil.

Un an 2020 stabil in ciuda pandemiei

Grupul afiseaza un an 2020 destul de stabil, cu o crestere usoara a cifrei de afaceri, de 0,3%, adica 42, 27 de miliarde de euro. In Europa au fost si scaderi dar in Africa s-au inregistrat cele mai mari cifre, de +5,2%.

In ceea ce priveste telecomunicatiile, Orange afiseaza un castig de 10 000 de clienti, cifra urcand la 21, 521 milioane din care 19,629 milioane sunt abonati la o oferta mobile Orange sau Sosh, in crestere cu 86 000 de noi abonati. Marca low-cost Sosh continua sa recruteze abonati, cu 4, 244 milioane de clienti, in crestere cu 82 000 de abonati, datorita politicii sale.

Pe Internet, Orange si-a introdus Livebox-ul in numai putin de 11,955 de camine, in crestere cu 105 000 noi abonati. Orange Bank spre exemplu numara 1,2 milioane de clienti in Franta si in Spania, in ciuda incetinirii activitatii comerciale. In Franta, Orange Bank isi continua cu succes strategia orientata spre valoare, cu peste 90% de intrari in al patrulea trimestru al anului realizate prin intermediul ofertelor platite. Banca isi continua dezvoltarea, cu achizitionarea, in 2021, a Anytime, o neobanca dedicata nevoilor profesionistilor din intreaga lume.

Orange a anuntat si crearea unei filiale dedicate site-urilor de antene-releu, Towerco Totem. Filiala ar genera o cifra de afaceri de 510 milioane de euro. Orange intentioneaza sa creeze noi filiale Totem in tarile in care operatorul este prezent si poseda antene-releu.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.