Ultimul exemplar Chiron tocmai a fost lansat si este inlocuit de un model complet nou, de la design pana la motor. Rezultatul noii entitati Bugatti-Rimac determina linia de conduita a marcii pentru urmatorii ani.
Ultimul exemplar de Chiron produs vreodata in istorie. Profilat prin numele sau, profilat prin stilul sau, profilat prin motorul sau – ultimul dintre modelele Volkswagen W16, inainte ca marca sa porneasca de la zero. Pe 1 februarie, Bugatti va organiza o licitatie istorica impreuna cu Sotheby’s. Cu aceasta ocazie va fi oferit ultimul exemplar al hypercarului sau: o varianta unica, care a necesitat doi ani de munca din partea inginerilor. Va fi, de asemenea, ocazia perfecta pentru a face o mare impresie inainte de a intoarce pagina.
Pentru ca Bugatti a finalizat tranzitia de la Volkswagen la noul sau co-intreprindere cu Rimac in iulie 2021. O perioada care a zdruncinat distributia capitalului. Marca ar fi putut sa “moara” (aceasta posibilitate facea parte din optiunile Volkswagen), dar solutia a fost de a oferi pentru Rimac posibilitatea de a prelua fraiele. Mate Rimac, CEO-ul companiei de hypercaruri electrice cu acelasi nume, preia 55% din companie.
Pana anul viitor, va fi prezentat un nou model, sau cel putin informatii despre acesta. Noul capitol Bugatti.
Nu pentru 100% electric, da pentru motor termic
Pentru cel mai recent model al sau, Bugatti a echipat Chiron Profilée cu cei 1.500 CP ai modelului Volkswagen W16, cu o cutie de viteze cu 15% mai scurta decat cea a unui Chiron Sport. Scopul este de a oferi o caroserie Chiron mai putin radicala, cu performante similare cu cele ale versiunii Pure Sport. Timpul de la 0 la 100 km/h este de 2,3 secunde, iar cel de la 0 la 200 km/h este de 5,5 secunde. In ceea ce priveste viteza maxima, Chiron Profilée atinge 380 km/h, in timp ce modelul clasic Pur Sport este limitat la 350 km/h.
Sursa: https://www.presse-citron.net/nouveau-chapitre-bugatti/