In ceea ce ma priveste sunt putin intrigat cum de oamenii nu inteleg ce prespune un trasport mobila dintr-un sector in altul al Bucurestiului. Va asigur ca este mult mai mult decat aruncarea unei biblioteci sau al unui scaun intr-o duba si deplasarea acestora, cu viteza mica, spre destinatia finala. Sa incepem sa explicam in pasi marunti ce presupune acest tip de transport.
– se presupune ca este de transportat o biblioteca, o comoda, un pat dublu si o canapea de 3 persoane din sectorul 6 al Bucurestiului in sectorul 1, de la etajul 6 la etajul 2 (fara lift)
1. Stabilirea distantei de parcurs din locatia A in locatia B pentru transport mobila
Trebuie stabilit de la bun inceput locatiile (cu puncte de reper) intre care se va efectua transportul. Se stabileste un anumit traseu si se calculeaza numarul de kilometrii. Stablilirea numarului de km se face foarte usor cu un GPS sau cu Google Earth. Ajuns la un anumit numar de km (10 in cazul nostru), se tine cont si de ora la care se doreste transportul. Exista anumite ore din zi cand traficul este infernal in Bucuresti si automat creste timpul pierdut pentru transport mobila si implicit consumul masinii.
2. Stabilirea numarului de oameni ce vor ajuta la manipulare
In functie de datele furnizate de client noi alegem numarul de oameni necesari pentru transport mobila. Daca, spre exemplu, biblioteca din cazul nostru era din lemn masiv si lung de 250 cm (deci foarte grea si prea voluminoasa pentru lift), noi alegeam 4 oameni pentru manipulat. In cazul in care biblioteca este demontabila, se poate incarca in lift, alegeam transportul cu ajutorul a 2 oameni, celelalte obiecte fiind carabile in 2 oameni. In vederea stabilirii pretului pentru oameni se va tine cont de etajele de la care se face incarcare, implicit descarcarea. Imaginati-va cum ar fi de carat o canapea din piele pana la etajul 10 (aceasta neincapand in lift).
3. Servicii de transport mobila alese de client
Sunt anumiti clienti care opteaza pentru folie cu bilute pentru protejarea mobilei pe care o au de transportat. Altii opteaza pentru folie de palet. Altii vor bilute de polistiren pentru protejarea lucrurilor fragile pe care le transporta in cutii (acest gen de solicitare il avem cu precadere in transport marfa international). Altii vor ca marfa lor sa nu se miste nici macar un mm in masina si asta prespune priderea obictului respectiv in foarte multe chingi. In cazul nostru clientul a optat doar pentru folie si cartoane. Sunt clienti care nu vor nimic din serviciile de transport, majoritatea care opteaza pentru astfel de transport sunt cei care au de transportat mobila veche si care nu prea mai sunt interesati de aspectul mobilierului.
4. Timpul pierdut in transportul de mobilier
Sunt destul de dese cazurile in care ni se solicita un transport de relocare si care in teorie dureaza pana la 2 ore. Se intampla de foarte multe ori sa dureze peste 2 ore. In acest caz se percepe o taxa de stationare de 40 lei/h.
In urma variabilelor de mai sus se stabileste un pret final nemodificabil din partea noastra doar daca se respecta termenii si conditiile prevazute de noi.