Avantajele transparentei in relatia cu proprietarii

Relatia dintre client si furnizor este bazata pe multe aspecte, dar Kondominium considera ca increderea este un factor foarte important pentru ca genereaza colaborari durabile si de calitate. Clientul nu mai crede in promisiunile pe care departamentele de marketing le-au facut si care de multe ori s-au dovedit a fi doar modalitati de atragere de clienti. Increderea este vitala atunci cand administrezi un bloc de apartamente.

kondominiumLumea in care traim este caracterizata prin accesul la informatie, avand in vedere cresterea continua a numarului de utilizatori de Internet, iar interactionarea prin mediile sociale a schimbat total relatia dintre client si furnizorul de servicii. Kondominium are instrumentele necesare pentru va oferi exact ce aveti nevoie: informatie si transparenta.

Locatarii isi doresc sa fie bine informati si constienti de ce se intampla cu banii lor. Banii si modul in care acestia sunt folositi au fost si sunt in continuare un subiect foarte sensibil. De aceea este un avantaj faptul ca banii asociatiei sunt tinuti intr-un cont bancar si nu sunt in grija unei persoane fizice. Cu ajutorul extraselor bancare in format electronic pot fi verificate sumele de bani care intra si care ies.

Desi administrarea este realizata de catre Kondominium, procesul de decizie apartine numai conducerii asociatiei. Hotararile sunt luate pe baza relatiei transparente dintre asociatie si firma de administrare. Cea din urma este cea care se asigura ca totul este in regula din punct de vedere financiar, juridic, tehnic si nu numai pentru ca deciziile sa poata sa fie puse in practica. Acest lucru se aduce la indeplinire cu ajutorul echipei de profesionisti specialisti in toate domeniile necesare bunei desfasurari a administrarii cladirilor de locatari. In plus, pe langa luarea deciziilor, conducerea asociatiei poate fi parte a activitatii de administrare, alaturi si de acei locatari care doresc sa se implice.

Transparenta si avantajele acesteia se reflecta si in modul in care Kondominium a ales sa informeze locatarii despre modul in care sunt cheltuiti  asociatiei, si anume prin fisele de calcul individual. Locatarii le primesc lunar in casuta postala, scutind energia si timpul necesare locatarilor pentru a face rost de ele. Fisele sunt defalcate pentru fiecare apartament in parte si in plus, pe langa acest raport al cheltuielilor, mai primiti, pe spatele fisei si un raport de administrare. Raportul cheltuielilor este unul foarte detaliat, fiind organizat in functie de furnizori si prestatori de servicii. In acest fel, locatarii sunt la curent cu cheltuielile efectuate in beneficiul lor si al blocului in care locuiesc, dar cunosc si detalii privitoare la activitatea Kondominium.

In ce fel cunoasterea atator detalii despre activitatea de administrare reprezinta un avantaj? Un client informat este un client relaxat, iar un client relaxat este un client care are incredere. Iar aceasta increderea inseamna un mod de a mentine un parteneriat de calitate. Kondominium isi propune sa fie partenerul de incredere al locatarilor pentru o administrare transparenta, eficienta, economica, oferind clientilor sai siguranta si linistea dorita. Mai multe detalii aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.