Cat de eficient este content marketing-ul pentru afacerile online

Daca ai o companie mica sau medie si te straduiesti sa faci fata “greilor” din industrie, vei afla de aici de ce marketingul prin continut este eficient si va fi solutia ta SEO pentru succes in mediul online. In primul rand trebuie sa stii ca promovarea online prin tehnici specifice de SEO si PR este cu mult mai putin costisitor decat alte modalitati de promovare precum PPC-ul sau cele clasice prin reclame la TV, radio sau imprimarea brosurilor si distribuirea acestora, generand in timp probabil chiar si de trei sau patru ori mai multi clienti.

De ce content marketing?

Marketingul prin continut s-a dovedit de-a lungul timpului ca ajuta la crearea unei influente pozitive asupra potentialilor clienti, fidelizarea clientilor actuali si bineinteles crearea unei imagini, in asamblul sau, de incredere si recunoastere a brandului. Marketingul prin continut reprezinta comunicarea cu oamenii, iar aceasta comunicare necesita sa furnizezi persoanelor acele detalii sau informatii de care au nevoie pe anumite subiecte sau despre anumite servicii ori produse pe care le comercializezi.

Intr-adevar poate fi dificil sa intelegi care este publicul tau tinta si cui trebuie sa te adresezi, insa poti avea langa tine specialisti SEO, care sa te ajute la identificarea segmentului tau si transmiterea mesajelor potrivite. Daca doresti sa fii mai eficient in online, viziteaza site-ul adfel.ro si afla mai multe despre serviciile SEO care iti sunt puse la dispozitie.

Este important ca mesajul pe care il comunici pe internet sa aiba scopul principal de a atrage atentia si traficului de oameni interesati de subiectul abordat. Odata ce acest aspect este atins in mod repetat, eficient si din cat mai multe publicatii online relevante, site-ul tau va abunda de trafic targetat, dornic sa apeleze la serviciile pe care le oferi sau sa achizitioneze produsele pe care le comercializezi.

Inainte ca strategia de content marketing sa ajunga la pragul sau de eficienta in care creaza acea influenta puternica, trebuie sa indeplinesti anumite lucruri. Dincolo de crearea de continut, trebuie sa furnizezi informatiile necesare, atat cele de baza ale produsului sau serviciului, cat si ceea ce le pune in valoare.

Asadar, asigura-te ca audienta ta nu va considera ca oferi continutul slab, ci unul valoros. Poti face acest lucru transmitand opinia ta impartiala despre chestiuni controversate sau din contra, daca doresti sa starnesti reactii in randul oamenilor, ia partea unei “tabere” chiar daca pentru multi opinia ta poate fi deranjanta. Cu toate acestea este important ca tu sa oferi o solutie la problema disputata si chiar sa reusesti sa schimbi perspectiva unui secment din audienta asupra subiectului.

Implicarea in conceperea continutului de valoare presupune oferirea unor informatii ce cuprind beneficii sau avantaje cu privire la subiectul abordat, iar utilizatorii online sunt de regula atrasi in mod natural de orice le ofera avantaje. De asemenea, acestia tind sa se conformeze la anumite conditii pentru a primi in continuare astfel de beneficii sau avantaje.

Prin urmare, in momentul in care creezi continut valoros, atragi atentia publicului tau tinta, acestia beneficiaza de informatii importante si raman fidelizati de avantajele recurente pe care le oferi, influentand in acest mod persoanele care incep sa te urmareasca.

Spre exemplu, dupa crearea unui continut valoros, modul in care il expui mai departe, asa cum se procedeaza la adfel.ro determina cat de departe merge cu rezultatele si cat de mult public de interes poti atinge. Din acest motiv, ar trebui sa iei in considerare anumite lucruri in timp ce creezi continutul:

  • Stabileste-ti obiective si valori ale acestora. Pentru ca content marketingul sa fie eficient, trebuie sa ai stabilit macar un obiectiv si valoarea echivalenta pentru indeplinirea acestuia. Acest lucru te va ajuta sa masori progresul si eficienta unei campanii de promovare online;

  • Alege o platforma. Dupa ce ai stabilit continutul adecvat, cuvintele cheie de interes si publicul tinta poti lua in considerare sa publici continut in online cu o frecventa de cel putin 1 data pe saptamana. O strategie SEO eficienta va implica chiar si publicarea de articole pe blogul site-ului tau;

  • Creaza constientizarea companiei. Cu exceptia clientilor actuali si a publicului care deja iti cunosc businessul, prin publicarea constanta in mediul online vei creste notorietatea (brandingul) si in acest mod tot mai multa lume va afla despre companie si ce activitate are. O strategie eficienta este ca dupa crearea unui anumit continut sa il promovezi pe canalele de social media cu audienta mare in Romania, precum Facebook, Instagram, LinkedIn etc;

  • Identitate vizuala. Conținutul devine mai atractiv si mai eficient atunci cand este aerisit, cuprinde intertitluri si se foloseste continut media de tipul imagnilor relevante, infograficelor sau videoclipurilor, acesta ajutand oamenii sa inteleaga mai usor si sa consume informatia cu mai multa placere;

  • Obtine ajutor. In timp ce continui sa creezi continut, consulta sfaturi de la profesionisti precum ADfel Digital Marketing sau apeleaza la servicii seo profesionale pentru a obtine efectul si atingerea obiectivelor pe care ti le-ai propus.

In concluzie, content marketingul este cheia succesului pentru multe afaceri online si ar putea fi modalitatea prin care compania ta se poate dezvolta in mediul online, iar acesta nu se rezuma doar la conceperea de articole de blog, ci si la PR si obtinerea de rezultate prin publicarea de continut atractiv pe alte site-uri de stiri, bloguri personale, influenceri sau alte publicatii relevante, prin e-mail-uri sau distribuirea in cadrul platformelor de socializare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.