Cele mai bune idei de un mic dejun energetic

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Daca dimineata simti cumva ca iti lipseste acel « combustibil » pentru a incepe asa cum trebuie ziua sau daca simti ca esti un zombie pana la pranz, cel mai bine ar fi sa incerci sa vezi daca nu iti lipsesc cumva anumiti nutrienti.

Din acest motiv, vei afla in acest articol care sunt cele mai bune idei de un mic dejun plin de energie, pentru a incepe asa cum tebuie ziua.

Pentru a avea un plus de energie, este fundamental sa consumi mai multi carbohidrati de  sanatosi, adica surse de glucoza pe care corpul le transforma in energie.

Aceste alimente ne ajuta sa fim plini de energie fara sa vina insa cu foarte multe calorii.

Se recomanda sa consumi si proteine salbe in grasimi si sucuri bogate in fructe, mai ales vara, pentru a aduce corpului nutrientii de care are nevoie pentru a incepe asa cum trebuie ziua cu bateriile reincarcate.

In plus, mai sunt recomandate si unele tipuri de lapte vegetal precum cele de migdale sau de ovaz, pentru a se evita marile cantitati de grasimi si de colesterol existente in cel de origine animala.

Care sunt deci cele mai bune alimente pentru cele mai energizante mic-dejunuri?

Cafeaua. Consumul sau cu masura poate sa fie de real ajutor pentru a stimula energia. Cafeina este cea care poate ameliora moralul si randamentul mental. In plus, poate reduce senzatia de oboseala si poate sa accelereze metabolismul.

Fructele uscate. Fructele uscate sunt foarte bogate in proteine, grasimi sanatoase si fibre. Sunt foarte satioase si nu te lasa sa mai rontai intre mese.

In plus, fructele uscate mai contin si vitamina E, magneziu si mangan, pot sa reduca riscul de a suferi de diabet si de boli cardiovasculare. Sunt perfecte alaturi de iaurt sau de lapte.

Ouale. Consumate fierte, ouale, vin cu proteine sanatoase si te pot ajuta sa reduci grasimea de la nivelul abdomenului. Un ou la micul dejun poate ameliora functiile cerebrale, poate echilibra nivelurile de colesterol si te ajuta sa eviti degeneresecenta maculara.

Semintele de in. Au un aport nutritional minunat. Contin acizi grasi omega 3, fibre, magneziu, vitamina B1, dar si alte minerale minunate.

Ovazul. Este un must have pentru un mic dejun plin de energie. Se poate consuma cu iaurt, lapte sau suc si budinci. Contine o multime de nutrieni benefici printre care si fibre, fier sau magneziu.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.