Ai de organizat un eveniment – botez, nunta, seminar, conventie, road show – si esti in cautare de servicii organizari evenimente? Alegerea acestor servicii nu este o misiune usoara, reprezinta un proces lung cu mai multe etape de respectat.
Iata cum poti beneficia de cele mai bune servicii, de servicii de calitate, care sa raspunda nevoilor si cerintelor tale.
Identifica-ti nevoile si obiectivele. Care sunt nevoile tale in organizarea acestui eveniment? Ce obiective iti doresti sa atingi? Ce agentii ti-au fost deja recomandate? Raspund acestea nevoilor si cerintelor tale? Care este avantajul lor concurential?
Pune in concurenta 3 agentii in timpul fazei de consultare. In timpul fazei de consultare, vei comunica in prima faza agentiilor pe care le ai in vizor cerintele tale si vei cere o oferta pentru aceste servicii. In plus, vei oferi toate informatiile necesare (data, loc, public tinta, buget, constrangeri, etc.). Odata ce agentiile iti fac o oferta o vei alege pe cea care ti se pare cea mai potrivita pentru evenimentul tau.
Prezentarea propunerilor de catre agentii. De preferat este sa alegi agentii care se afla in concurenta directa pe piata pentru a putea compara mai bine propunerile primite. Fiecare agentie va avea la dispozitie o ora – o ora si jumatate pentru a-si pregati oferta.
Evaluarea propunerilor. Pentru a evalua aceste propuneri ale agentiilor poti selecta mai multe criterii precum pertinenta raspunsurilor, intelegerea nevoilor, originalitate, respectarea bugetului, calitatea serviciilor oferite, etc.
Fa alegerea finala. Ce agentie a stiut sa raspunda mai bine nevoilor si cerintelor tale? Care ti s-a parut cea mai potrivita? Care a venit cu concepte mai originale, in ceea ce priveste locul desfasurarii evenimentului tau? Increderea este primordiala in realizarea unui astfel de proiect si este necesar sa te simti linistit si increzator cu interlocutorii agentiei. Experienta este un alt criteriu de care trebuie sa tii cont dar si recomandarile. Ai incredere si nu te indoi de intuitia ta.