Presa Picioare – Body-Solid GLPH1100

Body-Solid GLPH1100

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Muschii piciorului sunt cei mai puternici muschi din corp si totodata si cei mai slabi doarece este foarte usor sa te accidentezi atunci cand antrenezi aceasta grupa. Atat femeile, cat si barbati lucreaza foarte mult aceste grupe de muschi la sala de sport, printre alte. Unul dintre aparatele cel mai des folosite este presa picioare, care are o srie de caracteristici necesare pentru o buna definire.

Acest aparat iti mentine forma astfel incar daca vrei sa lucrezi mai mult partea interioara orientezi varfurile spre exterior, iar daca vrei sa lucrezi mai mult partea exterioara, varfurile merg spre interior. Iar daca vrei sa lucrezi cvadricepsul atunci varfurile trebuie tinute drepte. Ce trebuie lat in calcul la acest aparat este faptul ca daca iti tii picioarele mai jos pe suportul de impins, vei lucra in mare parte cvadriceps iar daca le ai pozitionate mai sus, vei lucra mai mult muschii glutei (fundul). Daca doresti sa le lucrezi pe toate in acelasi timp, atunci iti pui picioarele la mijloc, insa un pic flexate ca atunci cand impingi greutatea sa fie preluata de ligamente si nu de muschi.

O bunapresa picioare ne-o ofera cei de la InSportline, in  Body-Solid GLPH1100 care asigura o dezvoltarea maxima a masei musculare și a membrelor inferioare. Aceasta discpune de scaun cu dublu-cusaturi , DuraFirm pentru spate și trei poziții blocabile toate pentru siguranta si confort. Printre caracteristicile ei de baza amintim: cadru solid,sudat, tampoane spate cu mecanism de blocare Flip, trei poziții de inchidere pentru siguranță și confort, pini de pe disc de 50 mm, greutate maxima suportata : 455 kg, greutate aparat : 144 kg, recomandat pentru toate tipurile de de fitness. De asemenea, acsti dispun de banci de forta, precum si o serie de astfel de aparatura pentru fitness.

Presa pentru picioare este un exercitiu pe care orice incepator il poate integra in antrenamentul sau inclusiv persoanele care trec printr-o perioada de recuperare dupa o accidentare.

Inainte de a incepe exercitiul la presa pentru picioare, ideal ar fi sa investesti cateva minute intr-o incalzire a genunchilor si coapselor, prin cateva exercitii de intindere sau pedalat cateva minute. Incalzirea trebuie doar sa creasca fluxul sanguin in zona genunchilor.

Genunchii trebuie tinuti indoiti la nu mai putin de 90 de grade, iar picioarele trebuie fixate pe suportul pentru picioare, departate la o distanta egala cu distanta dintre umeri, cu varfurile usor orientate spre exterior. La efectuarea exercitiului inspira cand greutatea este jos si genunchii ti se apropie de piept si nu lasa greutatea sa se loveasca de piedica de siguranta, ci opreste-o si apoi impinge-o din nou cu putere in sus. Este foarte important ca greutatea sa fie tinuta sub control.

Sfaturi executie:

  • Nu blocagenunchii.
  • Nu tine bratele pe genunchi pentru a te ajuta la impingere.
  • Mentine corpul fix pe banca si calcaiele fixe pe tablie.
  • Tine capul si gatul pe banca.

Nota:

  • Poti plasa picioarele mai sus pe platforma pentru a lucra mai eficient fesierii.
  • Poti plasa picioarele cu varfurile indreptate inspre exterior pentru a lucra coapsele interioare preponderent.

Poti avea o departare a picioarelor mai mica decat distanta umerilor pentru angrenarea mai puternica a cvadricepsilor.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.