Vitamine ideale pentru cresterea parului

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Orice doamna sau domnisoara isi doreste ca parul ei sa creasca cat mai repede. Este un lucru cat se poate de normal. Chiar daca tratamentele naturale sunt si ele eficiente, exista si vitamine ideale care ne ajuta parul sa creasca.

Vitamine esentiale pentru cresterea parului. Parul, la fel ca orice alta celula a corpului are nevoie de elemente nutritive. Este supus zi de zi la stres si la oboseala si ne este greu sa il rasfatam zi de zi, sa avem grija de el asa cum ar trebui. Fara o alimentatie echilibrata parul nostru va avea de suferit. Parul incepe sa cada, devine mai tern. Vitaminele, la fel ca fitoterapia te pot ajuta sa remediezi aceasta problema si sa favorizeze cresterea parului. Parul va redeveni cu ajutorul vitaminelor suplu, matasos si stralucitor.

Vitamina A joaca un rol esential in cresterea parului. Bogata in antioxidanti, aceasta hidrateaza scalpul si contribuie la prevenirea uscarii parului. Datorita acestei vitamine parul va fi mai puternic. Alimentele bogate in Vitamina A sunt cartoful dulce, morcovul, ficatul, galbenusul de ou, spanacul, mango si caisele uscate.

Vitamina B8 sau biotina. Biotina este reputata pentru actiunea sa care favorizeaza cresterea parului. Este vorba despre vitamina B care repara parul fragil si amelioreaza textura si sanatatea parului. Cunoscuta pentru faptul ca face minuni cu parul, Vitamina B8 este cunoscuta pentru faptul ca stimuleaza productia de acizi grasi in celule.

Alimentele bogate in biotina sunt ouale, drojdia de bere, conopida, bananele, nucile, migdalele, laptele de capra si leguminoasele.

Vitamina B5 este ideala pentru cresterea parului. Este recomandat ca Vitamina B5 sa se foloseasca in sinergie cu vitamina B8 pentru o eficienta optima. Repara si fortifica parul de la varfuri la radacina, face parul mai usor de coafat si contribuie la cresterea parului. Recomandata pentru orice tip de par, in special pentru parul casant sau deteriorat, cu varfurile despicate. Alimentele bogate in vitamina B5 sunt galbenusul de ou si drojdia de bere.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.