Superalimentele si variantele lor mai abordabile

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Superalimentele sunt cele mai benefice pentru starea noastra de sanatate si pentru starea noastra de bine. Dar in general nu sunt accesibile ca pret pentru toata lumea. Iar uneori sunt destul de greu de gasit.

Care sunt insa echivalentele lor, mai accesibile, dar la fel de bune atunci cand vine vorba despre a te mentine in forma?

Varza kale. Varza kale este o comoara din punct de vedere nutritional. Este foarte bogata in proteine, in fier, in vitamine, minerale, fibre, acizi grasi esentiali omega 3 si beta-caroten. Dar in loc de varza kale, poti consuma orice tip de varza. Toate varietatile de varza au cam aceeasi compozitie, sunt foarte bogate in antioxidanti, minerale, fibre si beta-caroten.

Spirulina. Spirulina face parte din familia algelor miraculoase cu o populariatte din ce in ce mai crescuta. Este foarte bogata din punct de vedere nutritional- contine minerale, acizi grasi nesaturati, vitamine si proteine, fiind preferata celor care au ales un regim de viata vegetarian.

Dar o alimentatie echilibrata poate sa inlocuiasca acest superaliment, mai ales una bogata in leguminoase si peste.

Fonio. Iata cea mai veche cereala africana. Este considerata noul aliment in voga pentru un plus de vitalitate. Nu contine gluten, este foarte bogata in saruri minerale si aminoacizi. Dar in locul sau se poate consuma fara probleme celebra quinoa, mult mai bogata in proteine si mai ieftina.

Goji. Este excelent pentru vedere, pentru rinichi, pentru ficat, vedere, oboseala si sistemul imunitar. Dar este si foarte bogat in antioxidanti.

Dar in locul sau se pot consuma si afine si coacaze, care sunt la fel de bogate in antioxidanti. Sa nu uitam ca aceste fructe mici sunt minunate. Sunt foarte bogate in vitaminele C, E, in beta-caroten si fibre. Dar si in pectine, fibre care nu vor irita intestinele.

Semintele de chia. Sunt seminte mici, dar cu beneficii imense pentru sanatate. Sunt foarte bogate in acizi grasi omega 3, in proteine, fibre si saruri minerale, fiind cele mai bune pentru tranzitul intestinal.

Nucile te ajuta insa si ele sa iti faci plinul de omega 3. Iar in ceea ce priveste fibrele, le poti obtine din naut.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.