Regimul Californian- cum sa slabesti fara sa numeri caloriile

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Venit direct din San Francisco, acest regim va fi cu sigranta pe placul celor care s-au saturat sa numere nesuferitele calorii. Deoarece aici cantitatile sun dozate in bol sau in farfurie. Iata care sunt avantajele si inconvenientele sale.

Numele acestui regim te face sa visezi cu siguranta. Ne imaginam frumoasele californiene, cu sepci pe cap, facand jogging pe plajele de pe coasta de vest a Californiei. Acest regim a fost conceput de o dieteticiana, care a devenit celebra, publicand in 2008 o carte despre regim care s-a vandut in milioane de exemplare. Dar chiar daca in ultimii ani a cam fost uitat, acest regim revine in atentia vedetelor deoarece are niste principii preconizate si de nutritionist- renuntarea la zahar, consumul de legume si de cereale integrale, gatirea meselor acasa si miscarea.

Originalitatea consta in faptul ca totul este calculate pe ceasca/bol- 50 cl, pe linguri sau farfurii = de 18 cm diamteru pentru micul dejun si de 23 de cm pentru alte mese, cu repartizarea urmatoare- 1/3 legume, 1/3 proteine si 1/3 cereale.

Prima faza a regimului consta in 10 zile pentru a declansa slabirea si a renunta la proastele obiceiuri. Nu se consuma zahar si fructe, ci proteine la fiecare masa. Se pot consuma 2 oua pe zi si mai ales legume- varza sau spanac si seminte germinate, un bol pe zi. Se mai poate consuma o jumatate de bol de cereale integrale si lactate, pe langa laptele de la micul dejun. Renunta la materiile grase, in afara de uleiul de masline. Migdalele sunt cele mai bune pe post de gustare.

A doua faza care dureaza pana la obtinerea greutatii ideale implica consumul din nou de fructe, cu moderatie si a legumelor interzise in faza 1- sfecla, anghinare, morcovi sau telina. Se pot consuma feculenti, o jumatate de ceasca pe zi. Ciocolata neagra se poate consuma dupa masa de 3 ori pe saptamana.

A treia faza de stabilizare, are acelasi program ca si celelate 2, dar cu mai multa suplete. Nu trebuie sa se cantareasca portiile si ideea este sa transformi regimul intr-un adevarat stil de viata.

Daca vei reununta la produsele grase, la cele dulci si pline de aditivi, este un lucru bun pentru sanatate si silueta, dar sa te limitezi la in jur de 1000 de calorii in faza unu este destul de drastic. Iar ca vei renunta la fructe, vei renunta si la un aport de vitamine si minerale.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.