Asteapta sa vezi aceste tendinte de mobilier in 2020

Distribuie cunoscutilor tai!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Daca o tema uneste tendintele de mobilier pe care le vom vedea in anul urmator, este o schimbare a modului in care traim si lucram. Dorinta noastra pentru un mod de viata din ce in ce mai durabil, de exemplu, conduce un interes reinnoit pentru mobilierul de epoca. Alte tendinte, cum ar fi mobilierul cu o sensibilitate jucausa si scaunele care favorizeaza colaborarea, arata aparent o dorinta colectiva de a face conexiuni mai semnificative cu prietenii si colegii nostri – si cu mobilierul nostru.

Mobilier antic si traditional

Piesele mai vechi nu numai ca arata grozav, dar sunt si o modalitate usoara de integrare a produselor durabile in casa. Expertii spun ca consumatorii vor lua nota in anul urmator. De fapt, Sotheby’s Home a inregistrat o crestere a vanzarilor de epoca si antichitati cu 35% in ultimul an. Tamara Rosenthal, VP-ul companiei de marketing, spune ca un astfel de capat reflecta atitudinile schimbatoare fata de mediu si consum. „Oamenii devin din ce in ce mai atenti la modul in care obiceiurile lor de cumparaturi si viata de zi cu zi au un impact asupra mediului”, spune ea.

Design ludic, postmodern si italian

Potrivit Cristina Miller, ofiterul comercial principal al 1stdib-urilor, designerii incorporeaza din ce in ce mai mult mobilier jucaus si imaginar in proiectele lor, multe dintre acestea fiind realizate de designeri postmoderni si radicali italieni. „Am vazut un angajament din ce in ce mai mare pe 1stdibs cu aceste piese, atat de la navigare cat si la favorizarea comportamentului, precum si din comunitatea noastra de design interior”, spune Miller. „Printre cele aproape un milion de articole de pe 1stdibs, vedem aceasta tendinta cel mai bine nu numai categoria New si Custom de la branduri precum Gufram si Studio Superego, dar si in popularitatea crescanda de designeri vintage precum Gaetano Pesce si Ettore Sottsass.”

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.