Publicitatea prin distributie de pliante, ideala pentru companiile mici si mijlocii din Bucuresti

Distribuie cunoscutilor tai!

Publicitatea prin distributie de pliante, ideala pentru companiile mici si mijlocii din Bucuresti, 5.0 out of 5 based on 1 rating
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Multe societati vizeaza un segment de piata similar, aceasta dezvoltand concurenta pe fiecare din pietele de produse si servicii.

Pentru a castiga un numar cat mai mare de clienti, societatile investesc in publicitate, in functie de posibilitati. In afara de cunoscutele genuri de publicitate in mass media, prin Radio-Tv si presa, publicitatea prin distributia de pliante si flyere este la mare cautare, mai ales in Bucuresti, unde aglomeratia.

Publicitatea prin distributia de pliante in Bucuresti

Cererea cat mai mare de publicitate in alte forme decat mass media, a deschis pe piata din Romania si in special in Bucuresti, un mare numar de firme ce pun la dispozite personal calificat in:

  • elaborarea de material publicitar
  • tiparirea pe diverse suporturi si in diverse marimi, a materialului cerut
  • distributia de flyere si pliante in Bucuresti

Pentru a obtine venituri prin atragerea de clienti, societatile apeleaza la acest gen de publicitate, care este mai ieftin si ajunge direct in posesia potentialului client.

Crearea unui material publicitar este facut de artisti grafici, angajati ai firmelor de publicitate. Acesti artisti grafici vin in ajutorul societatii care doreste sa-si faca reclama, cu proiecte cat mai diverse, cu design atractiv si nu in ultimul rand, punctand avantajele calitative sau preturile promotionale pe care societatile le ofera, permanent sau pentru o perioada anume.

Clasificarea materialului publcitar

Tipurile de pliante si flyere se deosebesc prin:

– grafica ce poate fi de la o grafica simpla de tip mesaj, unde accentul se pune pe informarea asupra unui eveniment, unei promotii, etc., pana la grafica ampla unde artisti grafici cu experienta insereaza poze detaliate care sa influenteze prin aspectul atractiv deciza clientului asupra produsului prezentat.
– tipul de hartie folosita pentru printare si printarea alb-negru sau color, si aceasta fiind foarte diversa, hartie de la 80g/m2 pana la 300g/m2 si hartie mata sau lucioasa, in functie de cerere.
– dimensiunile si forma materialului publicat, de la flyere efectuate in general format A6, A5 si 1/3 A4, pliante in format A4 cu diferite moduri de pliere sau A3 pliat in doua.

Multe tipografii din Bucuresti au raspuns cerintei pietei si s-au extins si in domeniul productiei publicitare, dar sunt si foarte multe firme care s-au infiintat special pentru a oferi clientilor din diverse domenii, publicitatea de care aveau nevoie.

Flyere si pliante Bucuresti, produse de firme ca www.umix.ro, se pot gasi in locurile in care firme specializate asigura distributia lor, in zonele de trafic masiv ca: statiile de metrou, piete, supermarket-uri si in aproape toate locurile unde traficul populatiei este intens, cat si in cutiile de scrisori, in locuri special amenajate pentru distributia de publicitate sau pe manerul usilor la intrare in apartamente.

Toate acestea, de la conceptie pana la distributia de material publicitar, confera un ajutor de valoare pe care o societate din Bucuresti il poate folosi pentru atragerea de noi clienti. Aceasta varianta de publicitate este ideala pentru orice tip de societati, de la cele de livrari de pizza la domiciliu, pana la vanzarea de apartamente in ansamblurile rezidentiale si de la un targ de mobila, pana la o expozitie de automobile.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.