GhidHoreca: Cum sa nu gresesti cand iti deschizi o cafenea

articol2

Distribuie cunoscutilor tai!

GhidHoreca: Cum sa nu gresesti cand iti deschizi o cafenea, 5.0 out of 5 based on 1 rating
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Consumul de cafea este al doilea pe glob dupa apa, si are sens pentru ca si pentru cafea se foloseste apa. Si asta pentru ca exista mereu o piata cu potential de crestere din moment ce natalitatea in anumite zone creste, iar copii de ieri, devin adolescenti azi si viitori consumatori de cafea maine.

Prin urmare, exista piata, exista vad atunci cand ne gandim la deschiderea unei cafenele. Dar cum sa reusesti sa ramai pe piata, cum sa nu dai gres?

Din fericire, exista LeadSkills, o firma de consultanta specializata de aproape 10 ani in acest segment plin de provocari numit – Horeca.

Primul pas ce trebuie facut pentru deschiderea unei cafenele este alegerea tipului de afacere dorit care sa corespunda in acelasi timp si bugetului sau necesitatilor. De exemplu, trebuie sa alegi varianta care iti convine: ori optezi pentru deschiderea unei cafenele noi, ori poti prelua o firma tip cafenea deja existenta, ori poti prelua o franciza si, daca te incadrezi in bugetul necesar, o poti cumpara.

Branding-ul e sfant – Sa incepi un business fara branding e ca si cand vrei sa pleci pe mare cu un velier fara panze

In primul rand alege o denumire atractiva pentru cafeneaua ta si, daca este prima data cand infiintezi o firma, trebuie sa te interesezi de codurile CAEN corespunzatoare si de actele necesare infiintarii firmei tip cafenea. Apoi, nu uita ca legalitatea firmei este foarte importanta si treci la obtinerea avizelor necesare. Pentru acest capitol Leadskills ofera tot knowledge-ul necesar.

Alege inteligent – Nu urmari ,,ce spune lumea”

Locatia nu trebuie neaparat sa fie in centrul orasului, dar nici intr-o zona „moarta” a localitatii pe unde nu trec decat vreo maxim 10 persoane zilnic. Orienteaza-te catre o locatie circulata, o zona cu mai multe bussines-uri care sa iti asigure clienti indiferent daca deschizi o cafenea mare sau un coffee to go.

Nu ignora promovarea afacerii si a meniului

Chiar daca locatia este una buna, o promovare optima iti va asigura mai multi clienti. Foloseste social media, cauta un PR bun si incearca sa aduci in locatia ta trendsetteri, bloggeri, vloggeri, instagrameri.

In plus, cat mai multe sortimente de cafea si o amenajare de cafenea corespunzatoare iti va oferi succesul pe care mizezi la deschiderea cafenelei. Este ideal sa creezi propriile retete de bauturi pe baza de cafea pentru a aduce pe piata ceva nou cu care sa atragi clientii.

Pentru a avea o afacere de succes este nevoie de atentie sporita la detalii, motivatie puternica, implicare si multa pasiune. Daca ai nevoie de ajutor, noi suntem aici pentru tine.

LeadSkills – garantia modernitatii pentru business-ul tau

,,Leadskills are in portofoliul de servicii zona de dezvoltare profesionala oferita catre midle-management-ul care activeaza in orice domeniu, pregatirea profesionala in activitatea hoteliera pentru oricare din pozitiile active in operatiuni, deschiderea de restaurante si mentenanta ulterioara deschiderii, management de specialitate si tot ce acesta cuprinde, de la resurse umane, la operatiuni directe, de la obtinerea autorizatiilor la dotarea spatiilor, de la planul investitional la achizitia inventarului si asa mai departe. Ne place sa fim cei mai buni in ceea ce facem, iar portofoliul nostru de clienti dovedeste acest lucru.” – a explicat Petrisor Ionescu, manager partner Leadskills.

Distribuie cunoscutilor tai!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.